Les monitores hem fet sonar els instruments i els nens han utilitzat el material corresponent amb cada so, omplint l'espai del full lliurement.
...color, textures, rialles, formes, expressió, aigua, sorra, aprendre, cartró, precisió, llibertat, mans, sensació, començar, acabar, o no... pensar, teixits, tisores, transparència, negre, llum, groc, compartir, traç, pinzellada, petit, gran, fosc, imaginar, ordre, tacar, esquitxar, desordre, caos, verd, fred, càlid, respirar, viure, entendre, o no... fang, sal, mirar, blanc, pigment, construir, foscor, natura, igual, diferent, esponja, pinzell, equivocar-se, silenci, blau, somiar...
dimarts, 7 de novembre del 2017
DIBUIX MUSICAL
Aquesta tarda hem dibuixat al ritme de 4 instruments. Entre tots hem descobert que dos d'ells, els pals de fusta i el triangle, fan un so que es pot comptar i els hem relacionat amb els gomets ja que també els podem comptar. Els altres dos, maraca i sonall, ens ofereixen un so constant que l'hem relacionat amb el traç del retolador.
Les monitores hem fet sonar els instruments i els nens han utilitzat el material corresponent amb cada so, omplint l'espai del full lliurement.
Les monitores hem fet sonar els instruments i els nens han utilitzat el material corresponent amb cada so, omplint l'espai del full lliurement.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
DESCOBRIM LA MÀGIA DE BARREJAR COLORS
Com ja hem fet en altres ocasions, recorrem al fabulós llibre d'Hervé Tullet per introduir la màgia de barrejar els colors primaris ...

-
Com ja hem fet en altres ocasions, recorrem al fabulós llibre d'Hervé Tullet per introduir la màgia de barrejar els colors primaris ...
-
Sempre ens ho passem bé amb l'activitat del dibuix dictat! i després ens divertim comparant els diferents dibuixos que hem realitz...
-
El primer procés creatiu que hem desenvolupat els alumnes de 1er i 2on de primària, ha estat al voltant d'algunes de les obres de l'...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada